Kivininannesi Kızlar bugün kontrole gittim, 39 haftadayim. Bebeğim 3.600 Gr çıktı, biraz fazla kilo almış dedi doktorum, daha da alırsa normal doğum zorlaşabilir ama olur yine de dedi, 3.500 kilo üzeri normal doğuran var mı ?
Bahaarrrk Kivininannesi arkadaşım 2.500 kiloyla sezaryan oldu normal doğuma uygun değildi rahmi ablam 4.300 gr normal doğum yaptı kendini asla korkutup stresle koyma her bebek ve her annenin durumu aynı olmuyor.
xxelifxx Kivininannesi 3500 ve 3750 normal doğum yaptım. 38.haftamdayım bugün kontrolde 3600 dedi dr haftasına göre ilerde dedi. 15 gün önce de 3500 demişlerdi kilosuna devlet takipliyim
Minnosaannee Kivininannesi 38+ 4 te 3600 gr 52 cm normal doğum yaptım . Ultrason dq yanılma payı yüksek olur
Kivininannesi happybsrx korkmayalim inşallah iyi olur bizim için, bir de ultrason tam net de göstermeyebilir dedi doktorum
Bahaarrrk Kivininannesi Hayır her normal doğum sancısı gibi oluyor. Stres yaptıkça senin için daha zor olur .
Bahaarrrk Kivininannesi sezaryandan da korkmayın bu arada her insanın vücut yapısı farklı belkide sizin için sezaryan doğum daha sağlıklı olucaktır bende 39. Haftam kadar en ufak ağrı sancı yaşamadım çatı darlığı da vardı bebeğimde 3.760 gr şeklinde doğdu doktorum sezaryan doğum önerdi kabul ettim gayet iyi geçti.
Wwcansu Hic kendini korkutma cnm ben oglumu 4.230 gram 54 cm doğurdum normal dogumla o kadar da zor olmadı
Kivininannesi Wwcansu yorumlarla biraz daha sakinleştim sağolun 😊 hiç sancım açılma kanala girme vs yok, inşallah her şey yolunda gider 🫣
Kivininannesi Bahaarrrk maşallah, sezeryan karşı değilim ama doğumdan sonrası için ailem yanımda olmayacak, çabuk toparlanmak için normal istiyorum bakalım benim için en sağlıklı olan olur 🤲
Nhlhmz11 Kivininannesi benim eşim 5 kilo doğmuş, ablaları ikizler toplanda 8 kilo normal doğmuş , 3.600 bide değil ,:)
Minnosaannee Kivininannesi kızkardeşime bebeğin 4.500 gr normlar zor olur dediler bebek doğdı 3.400. Aynı şekilde gelinimiz de bebek iri diye sezeryan oldu doğduğu zaman kilosunun daha da fazla olduğu çıktı