Kizlar merhaba normal doğumdan korkuyorum aslında doğumdan korkuyorum . Başlarda bu kadar korkum yoktu fakat yaklaştıkça korkularım artmaya başladı bebeğimin iri bebek olduğunu söyledi doktorum henüz net olmasa da sezeryan düşünüyorum bilginiz var mı hangisi daha ağrı olarak az hissediliyor