Gzmklnncc yaa gerçekten mi bizim site yönetimindeki kadın avukat burada bile oturmuyor yardımcısı var o da adam yani benim muhattap olacağım bir durum olmuyor 😅 bir de şey yapmışlar sizde var mı o avukat parası alıyorlar bizden yönetimdeki kadın avukat diye ayrı bir avukat ücreti ekleniyor aidatlara eşimle dedik bu ne böyle 🤷🏻♀️