esmerrmm Kizlar şuan dogalgaz ücretsizmi bilen varmı , petekleri açmaya korkuyorum şuan faturaya yansie die , kesin bilgisi olan yazabilirmi
Bet1 Sila66 seçimden sonra değil nisandan sonra ama çok saçma kışın gelecek 3 aylık faturaları yapsaydı da görseydik 😂
prematureannesi_ esmerrmm sona ver canım benim kocamda deli midir nedir kapatmış sıcak diye dedim olsun ver sona 😂😂
esmerrmm prematureannesi_ kocamda soguk degilse açma dedi , oyle bir soguk yok serin ama neden tisortle gezmeyek 😁
Elif_Annesi esmerrmm sadece 25 metreküpe kadar ucretsiz bunu astiginiz takdirde astiginizi odeyeceksiniz
Gumus25 esmerrmm yani inşallah 😃 sonraki aylarda da 25metreküp kullanim ucretsizmis kalanını odeyecekmisiz. Hadi bakalım 😃 yazın zaten az geliyordu ama neyseeee
prematureannesi_ esmerrmm bence de aç gitsin geceleri sona getircem bu kez doğalgaza ağır gelir mi kaldıramaz diye korkuyorum jfjfjf 😂😂😂
Rumeysakc prematureannesi_ 25 M3 kadar yakışan ücretisz o da 150 TL falan yapıyor. Kökleyip de sonradan şoka uğramayın 😂
Burnumageliyoduslkmsn Kocam kışın 3 e getirmezdi şimdi kökle gazı üşüme diyor😁😁😁 fatura geleceği zaman eski fatira vericem eline dötü tutuşsun 😁😁😁
bskts26 Burnumageliyoduslkmsn yorumları okurken sizin yorum beni kahkaha attırdı ben de aynısını düşündüm eşime yapıcam bu şakayı 😂😂
Burnumageliyoduslkmsn Syma_07 burda linç yicektim nasıl o kadar az gelir diye en en en fazla 650 700 arası gelmişti oda 1 kere falan hep 400 lerde gelirdi 😁 2000 3000 bin bizim telefonlar internet su elektrik hepsini katsakta gelmiyor çok ekonomikiz 😁