Merve1844 Merhaba arkadaşlar 5 haftalık gebeyim takvime göre kese ve kalp atışını görmek için ne zaman doktora gitmeliyim Sizler ne zaman gördünüz keseyi
262223-- Merve1844 4+3 keseyi gördük 6+2 kalp atışını duyduk ama her kadının vücudu farklı 8.9 haftayı buluyor bazıları geç döllenme olduysa
Merve1844 Çok teşekkür ederim bi yandan içim içime sığmıyor hemen gitmek istiyorum bi yandan da erken olur şimdi Göremem diye de korkuyorum ne yapacağımı bilemiyorum şuan☺️
Merve1844 M-Y2020 reglimin gecikmesinin 4. Gününde test yaptım akşam kan verdim 1500 çıktı beta ama acil de verdim kan çok üstüne düşmedim erken diye sizin kaç Çıkmıştı beta
zeytin_ Merve1844 iki kere tecrübe yaşamama rağmen en erken 7 .haftadan sonra gitmelisin kesin sonuçlar almak için 6 .haftada zor çok nadir duyanlar var ama en iyisi 7 den sonra 🥰💐
minikmucizeemaak Merve1844 Tam 5 haftalıkken keseyi gördüm 6+6 da kalp atışını duydum. Sağlıkla kavuşalım 🤲🏻❤️