Kızlar 17+5 olduk sık tuvalete çıkıyorum sadece idrar için değil diğer ihtiyacım içinde ve ishalim herkes kabızlık Yaşar ama ben ishal oluyorum bu yüzden de çok kilo kaybettim hamileliğimin başından beri çok şükür mide bulantısı ve kusma olmadı Demir ilacı ve vitamin kullanıyorum ama gören çok zayıflamışsın diyo bende hissediyorum 4 kilp verdim sanki hala da veriyorum alamıyorum