İlk gebeligim düşükle sonuçlandı 6 haftalik. Ozaman bilgi vermiştim gebelik kaydi açılmıştı. Şimdi 5 bucuk aylik gebeyim direk hastaneye gitmiştim sağlık ocağına haber vermeyi unutmuştum sistemden görmüşler aradilar kayıt için. Sonrasında neyi ne zaman yapmanız hakkinda bilgi veriyorlar. Şu tarihte gelin izlem ve aşı var falan die. Hatta arıyorlar gitmeyince. Kağıda yazip verdiler bana kontrol tarihlerini. Yakin zamanda kan idrar tahlili yapilmadiysa onları yapiyorlar bebeğin kalp atışını dinliyorlar gebelik nasıl gidiyo sorun varmi soruyorlar. Tetanoz aşısı yapılıyor