Merhaba hanımlar, hamile olduğumu kan testinde öğrendikten sonra 6. Haftamda doktor muayenesine gittim. Kese göründü ama ovulasyonun geç olabilir henüz kese küçük dedi ve 10 gün sonraya randevu verdi. Şu an 7 haftayım yarın muayenem var. Sizce kese büyümüş müdür? Embriyo görünür mü? Kalp atışını duyabilir miyiz? Ovulasyonun geç olması normal mi? Boş gebelik olmasından korkuyorum 🥺