Merhaba kızlar bayram öncesi 50 mg şeker yüklemesi yaptırdım sonuç 156 çıktı araya bayram girdiği için doktora gidemedim kendim şeker ölçüm cihazı akıp kontrol etmeye başladım. Açlıklar genelde 80-90 arası tokluklar ise 89-110 arası sadece dün ara öğünde bir tam muz yedim ve öğle yemeğinde çorba kıymalı börek ve hemen üstüne muz yedim ve şeker 151 çıktı. Akşam tekrar denemek için 2 dilim pizza yoğurt ve yeşillik yedim 103 çıktı. Şekerim var mı yok mu anlayamıyorum. Muz bu kadar etkilemiş olabilir mi. Anlayanlar bakabilir mi gönül rızasıyla tatlı yiyebilir miyim 😌