Selida ilk gebelikte kan uyuşmazlığında genellikle sıkıntı yaşanmaz ve bebek sağlıklı bir şekilde doğar. Eğer bir sorun var ise beden zaten bebeği kabul etmez ve sağlıklı gebelik gerçekleşene kadar bu böyle sürer. İlk bebeğiniz doğmuş ve ikinci bebeğinize hamileyseniz genelde ikinci gebelikte bebek hasta olabiliyor onda da sonuç olarak beden hasta bebeği tam oluşum sağlanmadan dışarı atıyor. Eğer bebek Sağlıklı ise gebelik yine sorunsuz olarak devam ediyor. Modern tıbbın dayatmaları fıtratın ve kaderin önüne geçemiyor, gönlünüz ferah olsun. Biz Bütüncül Tıp uzmanları bu iğneleri önermeyiz ama tabii ki de tercih sizin :) İnşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🌸