hilalllcalkann ben 7 ayligim , hayatimda yapmadığım kadar is yapiyorum ,hic olmadigi kadar enerjigim. Neden bilmiyorum cildirmis gibiyim😁 sanieim panikten,annelik fikri filan icimde cok stresliyim..
Daha dun tum evin camlarini sildim yarin apartmandakiler hosgeldine gelecekler kararsizim alsam almasam diye😁 ne biliim, ama bence yapacak biri varsa yardim onunla hallet, tek yapma. Ben yaptim ama dogru demiyorum riske atmaya degmez cunku allah korusun belli olmaz. Hafif islerini yap hareket etmek icin , kendini iyi hissetmek icin. Bence :)