Kızlar bu ay yumurtalığımda 2cm kist görüldüğü içim klomene başlanmadı normal yumurta takibi yapalım gelişirse çatlatma iğnesi veya aşılama yaparız dediler. Böyle ilaç kullanmadan aşılama olup gebeliği oluşan var mı. Aşılama yapılırken çok acıyor mu korkuyorum açıkcası çünkü rahim filmi çekilirken çok ağrı çektim öyle bişey olursa diye cesaret edemiyorum. 2.5 seneyi geçti sebepsiz yere olmuyor her şey iyi çıkıyor 2 kez çatlatma iğnesiyle negatif gördüm ve artık çok yoruldum 😔