Efee hayırlısı olsun canım sağ sağlim doğur inşallah yavrunu. Benim 3. Günüm oldu sezeryan oldum kokusu ağlayışı bakışları herşeyi unutturdu. Göğüs uçlarım yara oldu emmekten sezeryanın acısı ağrısı inan hiçte umrumda değil yavrumla yan yana uyumak huzur veriyor 😀