Sezaryen doğum yaptığım için sütüm hemen gelmedi doktor ve hemşireler de sarılık olmaması için mama vermemizi önerdi ilk başlarda 30cc veriyorduk bugün kızım 1 aylık 60cc veriyoruz sizler kaç veriyorsunuz acaba az mı veriyoruz kontrol cumartesi o gün soracağım ve hep mama verecek miyim sizce sütüm yeterli gelmeyecek mi hiç geceleri mama vermiyorum sadece emiyor ama gündüz güzel emmiyor uyuyor emerken dün sağlık ocağında aşısı vardı 750 gram almış az gibi geldi bana sizce de az mı ?