Guelo Kizlar ben 21 haftalik hamileyim, yurt disinda yasiyorum ve burda 21-24 hafta arasi detayli ultrason yapiliyor.. yarin randevum var. Genelde kötü bisey cikiyor mu detayli ultrason da? Cok korkuyorum insalah bisey cikmaz🙁🙁
Yazmelegi_ Guelo valla ben devlete gittim kötü şeyler dediler sonra özele gittim doktor dediki hiç bisey yok bebeğin sağlıklı dedi
Guelo Aylin735 hmm of ya baya korkuyorum… yani mecburi yapiyorlar burda. Hayir diyemiyorum.. yNi suana kadar hep hersey yolundaydi neye bakip da kötü bisey söylüyorlar ki
Yazmelegi_ Guelo devlet şey dedi bebeğin bağırsağında parlaklık var dedi sıvı alınması gerekiyor dedi senin rahim ağzın çok kisalmis dedi imza at ameliyata alalım dedi yok dedim kabul etmedim diye imza attım çıktım başka özele gittim doktor dediki bebek gayet iyi bisey yok organlarında da sıkıntı yok dedi senin de rahim ağzı ameliyatlık bir durum değil dedi