Arkadaşlar 29+3deyim böyle nasıl anlatsam bilmiyorum gerinip gerinip vuruyor. Hani bi kediyi böyle torbaya koyarsın o debelenir çıkmak için aynı onun gibi bisi. Böyle karnım içine giriyor hemen sonra vuruyor. Doktora gitmeli miyim ? Ilk oğlum da yaşamadım böyle bisey. Yürürken mesela kasiklarim da çok ağrıyor sizde böyle bisi oldu mu ya