Mrvmrv-- Bebeğim üç günlük bugünden beridir sapsarı kusmaya başladı doktor kontrolü cuma günü bu kusmuk normalmi yeni anneyim tecrübeli anneler lütfen yardım edin
Alinamoms Mrvmrv-- sarılığı artmış olabilir bol bol emzirin mama takviyesi bile verebilirsiniz düzene girer 2 haftaya benim kızımda öyleydi
hulyaakgn34- Bi acile götürseniz sarılık olmuş sanırım cuma gününü beklemeyin emmesi beslenmesi nasıl