Cicegim38 Naaznaaz ay bende de coğaldi 31+3 1 haftadir belim kopacak gibi agriyor oturamiyorum yatamiyorum dik durunca agriyo normal heralde agirlastikca vucut
Damlakahriman Normal ben de 1 hafta hiçbirşeu yapmadan yatmak zorunda kaldım ağrılar yüzünden hatta yatamıyodum yatakta dönemiyodum eşim destek oluyordu 35 im geçti çok şükür şimdi el ayak şişmeleri başladı çok fazla olursa tedirgin olmayın normal dedi doktor 🤗