dilarakerem01 20+0dan selamlar kızlar. Bugün aşımız başladı ilk aşımızı olduk. Aşı olanlar ve yada olacak olanlar var mı?
Pnrpnr_ dilarakerem01 20+2 den selamlar🥕 🙋😍 sağlık ocağından bir saat kadar önce aradılar ben de yarın gideceğim tetanoz aşısı olmak için 🥰