Omerhalisbebek 22+3 haftalığım aşırı derecede mide yanmam var elma,madensuyu içiyorum ama fayda etmiyor ne yapmam lazım hanımlar
tunasmom Omerhalisbebek her şeyi denedim ilaç kullanıyorum süt içtim soda içtim falan filan yok geçmiyor yani ne yapsam geçmiyor artık onunla yaşamayı öğrendim biraz ağlayıp kalkıp hayatıma devam ediyorum 😂😂
Ginger_ Omerhalisbebek buzdolabından soğuk salatalık ve havuç iyi geliyor . Yediğin elma da mutlaka yerli kırmızı kabuklu elma olsun. İki gündür elma sayesinde midem yanmıyor benim
tunasmom Gmz5560 Gerçekten öyle ama dünde oldu midem çok fenaydı oturdum ağladım ağladım sonra kalktım hiçbir şey olmamış gibi temizlik yaptım 😂😂
Gmz5560 Omerhalisbebek gaviscon kullanıyorum ben süt vs bende hiç bisey farkkettirmedi anlık geciriyordu sadece