alisaorkhan Ben gebeligimin ilk zamanları sürekli taze zencefil çayı yapıp limonlu içtim midemi rahatlatıyodu bulantılarıma iyi geliyodu hemde hastalıklara karşı koruyor bence zararı yok fazlaca faydası var. Ihlamurda aynı şekilde kabızlığı falanda önlüyo bence çünkü onları içmeye başladıktan sonra hic yaşamadım gebelikte sık görülmesine rağmen.