Kızlar selam evde tansiyon aletim var gün içerisinde çoğu kez olcuyorum 11/7 veya 12/8 çıkıyor maksimum. Çok nadirdir 13 olduğu bilekten ölçen tansiyon aletim bu arada. Hastaneye gideceğim zaman aşırı bir kalp nabzimda yükselme oluyor doktor kapısında beklerken kadın doğum doktorum muane zamanı tansiyon ölçümü de yapıyor geçen gün 15/9 çıktı bir daha olctu 14/8 çıktı heyecandan olduğuna eminim. 20 dk sonra acilde olctum 12/8 çıktı. Bunu yaşayan var mı? Evde düşük çıkıp hastanede yükselen? Nasıl yenebiliriz o heyecanı elimde değil. İlerleyen dönemlerde yanlış teşhis koyarlar diye korkuyorum. :(