Byzaakan Kızlar ben izmirdeyim doğumu tokatta yapıcam üniversite hastanesi ile görüştüm ama mesai dışı muayne almıyormuş doktorlar artık normal sıra alıp gitsem doğuma doktor girermi gecede olsa? Ve ilgileri nasıl yardımcı olurmusunuzzz