Buharsız ütü ile ütülenmesi gerekiyor. 30derecede yıkacağım bana kalsa 31de yıkarım kayınvalidem biraz beklemeyelim dedi şansımıza dün çamaşır makinesi bozuldu djdkdlld 🥹🥹🥹 o yüzene mecbur biraz beklememiz gerekecek 34-35te çantayı kapatmayı düşünüyorum