2019-ikra MerveSoner45 çok şükür az çıktı şekerim doktor sıkıntı olmaz dedi ama ben dikkat ediyorum şeker yok pirinç yemiyorum bu gibi şeyler
kevserky MerveSoner45 ben yükleme yaptırmadım. Doktorum hergun evde sekerimi olcmemi istedi . Değerlerim çok güzel çıkınca gerek görmedik yüklemeyw falan. Zaten bulantilar geçmedi yüzde 90 kusardim ben o yüzden yaptırmadım.
Ambrossia7 Şeker yüklemesinde normal çıkıp sonradan yükseldi benimde suyum artmış hatta doktor tatlı ve hamur işine dikkat et dedi şimdi şekeri tamamen kestim şeker içeren besinlerde tüketmiyorum yemek olarak neyse de tatlıda çok zorlanıyorum 😒
kevserky Ambrossia7 dikkat etmek gerekiyor. Ayran ve antep fıstığı sekeri düzenliyor. Öneririm cnm hergun antep fıstığı ye bir de ayran. Sekeride meyvelerden.
MerveSoner45 kevserky benim hastanede çıktı şeker evde ölçümler gayet normal anlamıyorum ya o ilaç ne biçim birşey
MerveSoner45 kevserky 232 çıkardı şekerimi sorma ya durduk yere diyetler bide insülin demezmiş aklım çıktı
kevserky MerveSoner45 canım benim dikkat etmek gerekiyor bende şuan yok çok şükür şeker ama doktor yok diye şekere abanma sakın dedi. O yüzden dikkat etmeye gayret ediyorum. Arada kaçamaklar oluyor. Nefsimi tutuyorum canım başka şeyler yiyorum tatlı yerine . İnş seninde iner diyet falan yaparsın