Kızlar bugün 23+1 usg girdim 661 gr dedi. Az mı çok mu bilemedim. Sizde nedir kilolar 🌺
Mdf17 benimde o haftalarda 550gr dı bence gayet iyi ☺️
Likayolcusu oh çok şükür ya sevindim canım🥰