2 sezeryanim var 5 yıl geçti üstünden şuan 25 haftalık hamileyim normal istiyorum bunun için araştırmalar yaptım doktorlar buldum vs ama dün gittiğim doktor asla asla önermem çok riskli sen ölebilirsin bebek ölebilir çok kötü konuştu sürekli motivasyonum kırıldı isteğim gitti :(