Benim beta hcg 600 çıktı doktor dış gebelik olabilir betanın yükselmesi gerekiyor dedi ve bu süreçte iki hafta boyunca hastaneye gittim hiçbirinde kese görünmedi çok şükür şu an altıncı ayıma girdim, yani size tavsiyem bence kan vermeye gitmeyin ½ hafta geçsin öyle gidin çünkü o süreçte benim piskolojim çok yıprandığı kimseye de söylemedim çünkü söylediklerim yüksek ihtimalle dış gebelik dedi daha çok stres oldum