adn111 Kızlar 32+6 da kontrole gitmiştim doktorum 3 hafta sonra gel çatı muayenesi yapicam dedi daha önce hic alttan muayene olmadım erken değil mi sizce 37 38 gibi yapılıyor diye okudum burda
Aylin735 adn111 her doktor aynı haftada yapmaz sizin doktor o zaman yapıyor demekki ve 36 hafta erken sayılmaz zaten
tugcee0 adn111 36-37 gibi yaparız demişti en başlarda bende 2 gün önce gittiğimde yapacak mısınız dedim daha erken 10 gün sonra görüşelim dedi
TugSozTan adn111 benimki 8 hafta önce haber verdi 😅 ben gerilmedim 😅 hatta en son 2 hafta önce görüştük 10 hafta önce söylemiş oluyor