Bir hafta önce 3 cm açılma vardı bugün gittim hâlâ aynı duruyormuş ama düzenli sancı çıktı nstde hafif sancı da var 7 dk da bir geliyor doktor geri eve gönderdi iki gün daha bekleyelim diye 39+3 haftalık olduk bu arada sizce gitmeli miyim tekrar yoruldum git gel git gel 🥺😏😔