Yaklaşık 1 hafta 10 gündür her sabah kalktığımda bir karın ağrısı mide bulantısı oluyor. Kalkar kalkmaz tuvalete çıkıyorum. Kaç saat geçmiyor gün içinde yavaş yavas geçiyor.
32+4 haftaligim. Bu haftada olanlar sizlerde de böyle şeyler oluyor mu acaba?
Birde akşamları çok kasinti basliyor vücudumda en çok karnımda ama her tarafım da oluyor yinede. Gece zor uyutuyor. Sabaha baya geçmiş oluyor o.