37+5 teyiz bugün cuma gününden beri hastanede yatıyoruz sürekli nst açıklık nst açıklık bakıp durdular ilk gün, o kadar canım acıyor ki kadının ellediği kemiği hala sanki eli oradaymış gibi hissediyorum. 36+4 te ilk çatı muayenesinde kontrolden çıkınca başlık açmıştım hiç acımıyor neredeyse diye ama erken davranmışım çok acıyor enfeksiyon ve böbrek taşı da var ağrılar birbirine karıştı Allah hepimize dayanma gücü versin çok zor