Normalde adet günümü beklerdim erken yapmazdım ama bugün bulaşık makinesini yerleştiremedim midem öyle bulandıki aynı ilk hamileliğim gibiydi hemen gidip eczaneden test aldım yapyım dedim. Yaptığım an çıkmadı çizgi 5 dk sonra belirdi erken gebelik testinde de varla yok arası bir çizgi var ama bu mide bulantım aynı hamileliğimde olan gibi bilemedim bekleyeceğim 1 hafta artık sizlerin tecrübelerinden faydalanmak istedim