zeytin_ Kalp atışını duyma haftanıniz ?❤️🥰 Dün gittim doktorum bir ay bir haftalık dedi kalp atışını ben gördüm ama dışarı vermedi daha henüz yeni dedi haftaya gel net duyulur dedi normal mi bizede gistermeye çalıştı kalp atışını ama biz anlamadık
Meringo Benim de dün 5+4 te bebeği göremeyip haftaya tekrar çağırdı. Gitmeye korkuyorum açıkçası göremezsek diye. Kese ölçüsü önemli mi bilmiyorum ama 11 8 mm gebelik kesesi 3 3 mm yolk kesesini ölçmüş. Aynı gün beta hcg de 21150 çıktı.