Kızlar merhaba 12+3 üm. hashimato hastasıyım zaten düzenli ilaç kullanıyordum bugünki tahlil sonucumda TSH 3,84 yüksek çıktı bu durumu yaşayanlar varmı panik oldum ilaç mg yükseldi haliyle bebeğe zararı olur mu internette düşük, zeka geriliği falan yazıyor çok korkuyorum