26 haftalık hamileyim normalde her sabah bebeğim hareket eder tekme atardı raht durmazdı. Ama bu sabah hareketleri çok az iki kere falan hissettim. Sabah 11e doğru uyanırdım normalde bu sabah 9 gibi uyandım uyuyo olabilir mi yada ne bileyim rahatı yerinde ondan çok hareket etmiyo olabilir miii ? Hiç başıma gelmedi hissetmeye başladığım andan beri bugün ilk oldu