omeragah Evet devlette direkt endokrine randevu alamiyorsunuz. Once dahiliyeye gidiyorsunuz ondan sonra endokrine sevk ediyorlar. Ama dahiliyede belki yazabilir. Cok bilindik bir sorun ve bilindik bir ilac cunku. Ama devlete gidemezsen ilk ozele bir gitmeni tavsiye ederim ilaca hemen baslaman iyi olur. Ilaci bir al dozajini ogren sonraki kontrollerinde devletten devam edersin