1prensannesiiiii Kızlar kendi sancım gelmezse iki gün daha cuma günü yatışım yapılacak doktor ilaç vericem 12 saat kalıcak vücudunda dedi sonra suni vericek galiba sabahtan gel dedi aç mı gitmem lazım tok mu sormayı unuttum🫢
Ozoooo 1prensannesiiiii eğer sonu sezeryan gibi olacaksa aç olmak gerekir ama normal doğum yaparsan zaten lavman yaparlar