Suelnur_svm Merhaba güzel annelerim bebeğimin cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz hareket etmesi için ne yapmalıyım bazıları çikolata ye çocuk hareket eder diyorlar bir daha git gel yapmak istemiyorum doktora
Minnakkurabiyeveannesi27 Suelnur_svm Kuzum vişne suyu ve bitter çikolata kesinlikle doktorumun önerisi bu sayede 11 haftalıkken cinsiyeti öğrenmiştik 🤭
Ecengin Suelnur_svm ben çikolata yemiştim tam 16. Haftada öğrendim. Bayağı maşallah fıkır fıkır oynuyordu 😂😂
Mavisim3457 Suelnur_svm İyi yapmışsın bende 12+3 de gittim hem ikili hemde cinsiyet öğrenirim diye 1 ay sonra gel dedi. Göremedim de ikili testi de erteledi.
Mavisim3457 BurcuArya35 Bende anlamadım cinsiyet belli mi dedim henüz küçük belli değil. 1 ay sonra gel dedi. 1 ay sonra 2 li test zamanını geçiyor aslında anlamadım. Lafı ağza tıkıyorlar. Diğer hasta gelsin diye seslendi bende birşey diyemedim daha.
BurcuArya35 Mavisim3457 aynen canm ondan sordum 11-14 testi ya 1 ay sonra geçmiş olucak 2 li test zamanı unutmus olamaz değil mi Dr un 2 li testi
Mavisim3457 BurcuArya35 Ben söyledim 2li test için gelmiştim diye. Ayın 8 ine randevu alabildim. 15. haftaya denk geliyor o zaman ne yapar sence 2 li mi 3 lü mü
BurcuArya35 Mavisim3457 canm nasılsa başka hastaneye gideceksen kaçırmadan erkene alabilirsin 2 li daha geçerli diyorlar ya 3 lu testten
Mavisim3457 BurcuArya35 bu 2 gün bide haftaya baktım Randevu çıkmıyor. 2 hastaneye de baktım yok. Vardır bir hayır belki ne diyim.
Mavisim3457 BurcuArya35 Bu arada 3 lü test devlet hastanesinde yapılıyor mu bilgin var mı. Bide nasıl yapılıyor sadece kan mı alınıyor
BurcuArya35 Mavisim3457 3 lu testte te kan aliniyordu birde bebeğin kafa çapı sanırım unuttum canm kızım 8 yaşında unuttum nasıldı diye şimdi 13+3 haftalık hamileyim 2 li yapıldı bana 12+2 de
Mavisim3457 BurcuArya35 Artık gidince doktora böyle böyle söylerim sonuçta ben 12+3 de gittim kendisi 1 ay sonra gel dedi Dr beni öyle yönlendirdi. 2liyi kaçıaracaksın demedi.