Guelo canm bende yeni doğum yaptım, bebeğime en çok alt üst takım kullandım.
Doğum sonrası giyeceği takım
Ağız silme mendili
Bez
Müslin örtü
Battaniye
ıslak mendil yerine kare pamuk
Emzik
Çorap
Zıbın yerine iç atlet
kendime
gecelik takımı
Terlik
Depend olmazsa olmazı çok rahat ettim
iç çamaşır
emzirme sütyeni
çorap
Yedek kıyafet
Göğüs pompası
Göğüs ucu kremi
Küçük kahve makinesi
Şeker
🌸Fotoğraf çekimi için🌸
İsimli tulum
Beyaz pijama takımı,Kapı süsü
Yastığı
Kolonya çikolata
dağıtmalık aklıma gelenler bunlar