Furkanvedadininannesi Handekolak benimki 6 aylık bende hamileyim kaç haftalık Allah saglikla kucağına almayı nasip etsin zor zor diyolar elbette zorlukları olduğu kadar guzellikleride var 🥰🌺
Merveincim Handekolak verir sen içini rahat tut canm ne güzel bak rabbim yeniden anne olmayı nasip etmiş
Handekolak Asillll16 sizindemi sezeryan doktorum 37 alırım yoksa dikislerinde açılma olur dedi ic kanama olabilir dedi bende Rabbıme sığındım Rabbım korusun bizleri🤲😇
Furkanvedadininannesi Handekolak bak bende bundan korkuyorum bende sezeryanla doğum yaptım bakalım nasıl olucak Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin 🤲
Handekolak Furkanvedadininannesi Amin amin inşallah cnm Rabbım bizleri korusun sagsalim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin🤲🤲
Sumshn Benm bebeğimde 7.5 aylık 5 haftalık hamileyim. Sezeryanla olmuştum. Bakalım neler olacak🙄 coming soon😁
Handekolak Furkanvedadininannesi hadi bklm hayırlısıyla inşallah sağlıcakla kucagimiza aliris bebislerimizi🤲😇
Yenibirannee Kızlar konuyla alakasiz ama bu pes pese doguranlar ikiz bebek arabası mi kullanıyor ? Benimde 2. Bebegim dogdugunda büyük kızım 2 yasinda olmuş olcak. Ikiz arabasi daha mi uygun olur?? Kullanan varsa bilgi verirse sevinirim 🌸🌸