Minnakkurabiyeveannesi27 canim korkma. Benim 579 ve 186 cikti düsün yNi. Cok korktum. Ilk karacigere baktilar ultrasonla bisey yok dediler, sonra safra tasi bide biraz çamur gördüler. Ilk hamileliyim ve dhaa yeni byöle biseyle karsilastim sok oldum yani. Dr dedi yillarca safra tasiyla yasayan var rahatsizlik vermiyorsa, ama karaciger enzimlerini tetikliyor. Ama safra degerlerim normal. Ama siki takip edyiolar hep kan ve idrar. Hani tas kayarsa disari baska bi yere tikamasin diye vs. Neyse iste bisey bulamadilar baska yoksa safra yi dengeleyen bi ilaca basladik gecen hafta, bu persembe de kan vericem. Tam 1 hafta gecmis olucak bakalim kaca inmis ki insallah inmistir… zor bi sürec benim icinde ve kasintim oluyor cok bunu da karaciger e bagliyorlar..