Ben evli değilken bir rüya görmüştüm, yaşlı bir dede ban; “ Senin bir kızın olacak, adı da Eva olacak” demişti.
Bende o zaman şaşırmıştım, Eva ismini de daha önce hiç duymamıştım. Sonra yıllar geçti tabi evlendim kızım oldu, adını “Ova” koyduk. Diyorum acaba dede Ova dedi de ben uyku sersemi yanlış mı hatirliyorum😂🙈