derya61_ Arkadaşlar çok büyüdüler hava almadıkları için mi, pişik olmuş kıpkırmızı ve acıyor, neler yaptınız yaşayan var mı
bombshell derya61_ benimki kızarıklığı geçti acı da geçti resmen iz kaldı ve kabuk atıyor. Ne sürdüysem geçmedi bıktım valla. En sonunda gögüslerimi koli bandıyla alttan bantlayıp omzuma yapıştırcam.