Damlanek Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın🥰 ben de 31 haftalık oldum Murat Şenol’a takipliyim. Sezeryan istiyorum da merak ediyorum doğum konusunda hastane ve ebeler hemsireler nasıldır diye. Cünkü baya pahalı. Geçenlerde bir arkadaş bir kaç hemşire hariç iyiydi falan yazmıştı.