Mervenur_19 benimde öyle oldu dün kontrolüm vardı sancım çıktı ben hissetmiyordum sancılar azaldı diye bugün çıkardı adalat başladık ama hafif karın ağrım var normal mi ki eve gelince bi değişik oldum hastanede nst çekildikçe rahatlıyordum 33+4 üz bugün yatacakmışım evde çok sertleşmen şiddetli ağrın olursa gel dedi alttan muayene etti serviks iyi olduğu için gönderiyorum dedi bebek çok baskı yapıyormuş suan baş gelişli