edamirac Herkese merhaba 33 haftalık hamileyim kızçem 2100gr kız bebekler erken gelir diyorlar ve çevremde hep genelde 36. Haftada doğuran arkadaslarim oldu kızlarını sizde nasıl oldu acaba
Sevval0308 edamirac burda yazılanları okuyunca ya kadar bende öyle düşünüyordum ama burda çoğu anne 39-40 dan sonra dogurmuslar kız bebislerini🥹🥹
Lavantakokusu64 edamirac vakti saati ne zamansa o zaman geliyorlar kız erken gelir erkek geç gelir alakası yok. Oğlum 40+3 kızım 40+5 te geldiler:)
Babyyymommm Benim kızım 40+5 te geldi ben pek inanmıyorum bu tarz söylentilere sağlıkla gelsin inşallah
Orkidecicegim Erkek kız zamanı farketmiyor iki kızım var biri 37 biri 41 de doğdu herşeyin zamanı var zamanı gelince zaten oluyor.