Herkese selam, şu an 28.haftadayım. Odamız tamamlandı, dolap vs tamamı geldi artık. Annemle bayramdan sonra kıyafetleri yıkamaya başlarız diyorduk ama ailem memlekete gitmek zorunda kaldı, gelmesi de 32.haftamı bulabilir. Ben ufaktan başlasam çok mu erken olur? Tekrar yıkamak gerekir mi? Yoksa bekleyeyim mi? Sizler kaçıncı haftada başladınız bebişlerin kıyafetleri için?