etkafa Kızlar merhaba hamilelikte özelde çalışıp da her pazartesi izin kullanan var mı ya da bunun doğruluğu var mı böyle bişey duydum ama emin olmak istiyorum
Nurdan11_ etkafa özel olduğu zaman devlette çalışanlara göre daha fazla çalışıyorsun. Bende özelde çalışıyorum üstelik bi de serklajlıyım çok şükür bi sıkıntım yok fakat bazen aşırı zorluyor
nerminnn_ etkafa etkafa öyle bir şey duymadım pazartesi izin diye 1.5 saat erken çıkılıyor ve ayda 1 kez doktor kontrolü izni alabiliyorsun doktor muayeneye gittiğinde kâğıt yazıyor
Gumus25 etkafa isverenle anlasirsaniz emzirme iznini her gün 1,5 saat erken çıkma gibi degil de haftada bir gün izin şeklinde kullanabiliyorsunuz. Tabi bu hamileyken değil doğumdan sonra oluyor. İse döndükten sonra çocuğunuz 1 yaşını dolduran kadar.
Star502 etkafa kamuda çalışıyorum , her gün 4 de çıkıyorum işten 1,5 saat erken çıkmış oluyorum . İş kanununda hamile kadın 7,5 saatten fazla çalıştırılamaz diyor zaten :)
incitanesi__ Öyle bir izin ilk defa sizden duydum Sadece 1 buçuk saat erken çıkma var Ben kamuda çalışıyorum 1.5 saat erken çıkıyorum hamilelikten dolayı
etkafa nerminnn_ demekki doğru değil burda iş yerinde ki bi kadının gelini her pazartesi izinliymiş ben de şaşırdım çünkü biz de de böyle bi izin yok. Ayda bir doktora gidince izin alıyorum onu bile kesiyorlar
incitanesi__ etkafa pazartesi izinliyse o süt izni olabilir , süt izinlerinde ya hergün erken çıkıyosun yada 1 gün izinli oluyosun oda ya pazartesi yada cuma
incitanesi__ Balbebek012 öğretmenler zaten 3-4 gibi çıktığı için yada sabahçı öğlenci oldukları için onlara bu imkan sağlanmıyo olabilir canım
etkafa incitanesi__ yok canım daha doğurmadı ki bir aylık hamile şok oldum duyunca ben yedinci ayıma girecem hiç izin falan yok.
elifsen günde 7,5 saatten fazla çalıştırılamaz hamile kadın. çay ve yemek molalarını çıktıktan sonra 7,5 dan fazla ise erken çıkabilir ya da işe geç gelebilirsin.
annesi53 elifsen o benim sorunum değil benle alakalı bir durum değil kamuda çalışıyoruz iş kanununda böyle birşey olsa zaten izin verirler demekki yok ha özelde belki vardır bilemem
elifsen annesi53 Hanımefendi kamuda memursanız sizin daha çok hakkınız var özelde çalışanla göre. haklarınızı bilin lütfen. ses çıkarmaz, hakkınızı bilmezseniz size izinde vermezler çalıştırırlarda
annesi53 EdaBozan doğru söylemiyor demedim ki ben zaten bizim kamuda öyle bir uygulama yok onu diyorum belki özellerde vardır
Tubaut annesi53 hamile kadın günde molalar hariç 7.5 saat haftada 45 saatten fazla çalışamaz diye biliyorum bende muhtemelen sizin zaten bu saatleri geçmediği içindir özelde çalışma saatleri daha uzun
EdaBozan annesi53 kamudaki calısanların özelde calısanlardan daha da cok hakkı var. En azından tam 1.5 saatin kala cıksan kimse bişey diyemez ama özelde öyle değil hamile oldun diye bile düşman olabiliyolar