Merhaba kızlar iki gün sonra 11.haftama gireceğim.Ne yesem arkasından müthiş mide yanması eksimesi yaşıyorum.Sabaha kadar devam ediyor.Biseyler yemeye korkuyorum artık.Sanki midemde yanardağ var😔Daha doktoruma randevu bulamadim sizin ne gibi önerileriniz olur?